MUNKAHELYI KÉPZÉS AZ AGRIA DRINK KFT.-NÉL

 

 

Pályázó neve: AGRIA DRINK Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe: Munkahelyi képzés az Agria Drink Kft-nél

Projekt azonosító: GINOP-6.1.6-17-2018-00588

Támogatás összege: 23 562 223 Ft

Összköltség: 23 562 223 Ft

Támogatási intenzitás: 100%

A projekt megvalósításának kezdete: 2020.02.01.

A projekt fizikai befejezésének határideje: 2020.09.16.

A megvalósítás helyszíne: Eger, Kertész u. 183.

Projekt rövid leírása: Az Agria Drink Kft. „Munkahelyi képzés az Agria Drink Kft-nél” című pályázata 23,56 millió forint vissza nem térítendő támogatás nyert el. A 2020.02.01-én indult projekt keretében 66 fő saját munkavállaló (35 férfi és 31 nő) szerzett korszerű ismereteket. A képzésbe bevont 66 fő saját munkavállaló közül 19 fő hátrányos helyzetű, ebből 5 fő 25 év alatti, 14 fő 50 év feletti. Mindegyik képzésen az összes résztvevő munkavállaló sikeresen teljesítette az adott képzést. A projekt vezetője a terveknek megfelelően Bíró Zoltánné volt. A COVID veszélyhelyzet miatt a pályázatot, a képzéseket a tervezettnél rövidebb idő alatt, intenzív formában sikerült befejezni. Ez a tervezetthez képest jóval intenzívebb munkát, több napi feladatot igényelt a projekt vezetőjétől is. Eleget tettünk a nyilvánossággal kapcsolatos kötelezettségünknek. A pályázatban kitűzött céljaink teljesültek. A projekt 2020.09.16-án zárult.

 

Képzések az alábbi témakörökben kerültek megtartásra:

  1. Igényalapú értékesítés:

A program célja, hogy a résztvevők megtanulják a sikeres értékesítési folyamat lépéseinek tudatos alakítását. Képesek legyenek az ügyfél oldaláról nézni, elemezni a helyzetet és ezen ismeretekből kiindulva alakítani ügyfélkapcsolati viselkedésüket és személyközi kommunikációjukat.

  1. Hatékony ügyfélkezelés

A program célja, hogy a résztvevők megértsék és megtanulják a hatékony ügyfélkezelési folyamatot, mely biztosítja a jobb munkahatékonyságot miközben az ügyfél elégedettséget is szolgálja. Tudatos helyzet elemzést és alakítást kívánunk elérni, mely révén a résztvevők a különböző helyzetekhez, ügyfelekhez adaptálódva képesek megválasztani és megvalósítani az optimális kommunikációt és viselkedést.

  1. Hatékony vezetői kommunikáció

Résztvevők olyan vezetői ismereteket és készségeket sajátítsanak el, amelyeknek alkalmazásával a csapatuk és a szervezetük egészének teljesítményét is javítani tudják. A képzés célja, hogy a résztvevőkben tudatosuljon a vezetői szerep tartalma és eszköztára, továbbá fejleszteni tudják egyes, a vezetői munkában kiemelkedően fontos szerepet játszó készségeiket.

  1. Folyamathatékonysági módszerek

A képzés célja, hogy a résztvevők rendelkezzenek azzal az eszköztárral, amivel egyéneket és folyamatokat tudnak támogatni a tervezett célok hatékony megvalósítása érdekében.

  1. Bolti eladástechnika

A képzés célja, hogy a képzésben résztvevő megismerje az aktív értékesítés ismereteit, képessé váljon a szerzett ismeretek gyakorlati alkalmazására, melynek nyomán saját maga és munkaszervezete is eredményesebbé válhat.

  1. Táblázatkezelés

A képzés célja, hogy a résztvevők magabiztosan tudják használni a táblázatkezelő programokat, ezáltal hatékonyabb és gyorsabb munkavégzésre legyenek alkalmasak.